6 Haziran 2010 Pazar

çocukluğum...


Çocukluğumu özledim ben arar oldum o günleri...bakkal Hasan amcam'ı,terzi Nevzat amcam'ı herkesin daha güleryüzlü olduğu zamanları,tüm sokaktaki esnafın kapısının önünde yoğurt kaseleri olurdu hep kediler köpekler için hayvanlar bile daha mutluydu sanki...büyüdükçe biraz daha kirleniyor dünya daha da anlamsızlaşıyor...kaçıp yine odamda ki dolaba saklanmak istiyorum annemin çılgın gibi beni aramasını, abimin gelip beni bulmasını,anneannemin bahçesindeki küpe çiçeklerinden kulağıma küpe yapıp anneannemi kızdırmayı:) teyzemi gecenin bir yarısı elime kına yakmaya ikna etmeyi annemin söylenmesini ''gece gece rahat bırak kadını'' diye:) sokakta taş kaydırmaca oynamayı, İsmet amca'nın kamyonetinin arkasına saklanmayı,babamların arka balkonunda müziği son ses açıp deli gibi dans etmeyi,anlamsızca ona buna gülüp karnıma ağrılar girmesinden dolayı iki büklüm kalmayı:) çocukluk arkadaşlarımı,kuzenlerle hortum savaşı yapmayı,daha çok mutlu olmak için sebebe sahip olmayı istiyorummm... çocukluk anılarımı gidenlerin geri gelmesini ve bir daha hiç gitmeyeceklerinin sözünü istiyorum...Biliyorumm ,biliyorumm çok şey istiyorumm ve biliyorum ki imkansız ...ama belki bir gün Alaaddinin cini çıkar karşıma yada Kül kedisinin perisi tek isteğim olur onlardan ;çocukluğumu geri isterim herkesle birlikte tüm gidenlerle...belki birgün bulurum lambayı yada peri gelir bulur beni belli mi olurr hayatt bu hayal kuruyorum işte:))

çocukluğum duy benii geri istiyorum senii:))

sevgilerr..

kelebek...:)


1 yorum:

  1. hayatttt.....çocukluğuma hayal ederek bile olsa beni gönderdiğin için teşekkürler.....

    YanıtlaSil