11 Kasım 2009 Çarşamba






Uzun zamandır boya telaşımız var,ne renk olsun rengi bulduk aman tanrımm!! koyu oldu gibi ayrıntılarla ve boyayı biran önce bitirip ( kendimiz boyayacağız diye inat ettik çünkü) yerleşme derdindeyiz.Bu arada ben de 'dokuz ayın perşembesi' ni bir araya getirip,devamlı onuda yapmalıyım buda yetişmeli modunda elimde bir bir yapılacaklar listesi devamlı tamamlananların üstüne bir çizik atma durumundayım.Soluksuz kaldım anlıyacağınız ..


Amaaa bittiiiiii....:) ve çok da güzel oldu bana göre tabii:P merak edenleri beklerim :))))) rahat rahat oturmak nasip olur inşallah ,ben evde biraz oturmaya karar verdikten sonra. hergün yeni bir şey çıkıyor, ben bugün evde oturacağımın ardından. ama olsun azimliyimm:P elbet birgünnn..

dostlarla kahve keyfin de:) ii kışlar olsun sıcacık ve afatsız..


sevgiler
kelebekk..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder